söndag 14 april 2013

Kick Off! På många olika sätt

Äntligen igång med min blogg!

Mitt namn är Alexandra och jag är ny i Tobaksfri Duo gänget. Tobaksfri Duo har startat ett samarbete med Umeå IK FF och det är där jag kommer in i bilden. Jag kommer detta år att jobba med Ywonne och Zack och ansvara för ett eget upplägg där jag kommer att gå ut till fritidsgårdar, idrottsföreningar och skolor på deras idrottslektioner. Så vi ses kanske under våren!

Jag spelar fotboll i UIK och i tisdags flög jag ner med vår tränare för att delta vid årets Kick Off för Damallsvenskan. Det var en trevlig dag med information från alla lag och jag och Jocke skötte oss väldigt bra!

Jag passade på att göra reklam för tobakfri Duo!



Nu på tisdag kan ni se vår premiärmatch borta mot Tyresö på TV4 sport kl 19.20 :)

Ha de bra!


1 kommentar: